Marek Jasiński [2011-09-14, 23:08 ] |
Ważne, żeby blaszka była cieniutka (im cieńsza tym lepiej),
i żeby otworek miał równe krawędzie (bez zadziorów - to
właśnie jest dobrze sprawdzać pod lupą). |
|
Donatien [2011-09-14, 12:01 ] |
Ja szlifuję na co dzień z dwóch stron blaszkę pilnikiem do
drewna dosyć bolszym:P później przekłuwam iglicą od
aerografu której końcówka ma coś około 0.18mm a później
zeszlifowuję miejsce przekłucia celem wypolerowania
dziurki następnie z dwóch stron maluję blaszkę czarnym
markerem:)działa zawsze ale tam już nie daję następnego:)
inne miejsca czekają:) |
|
TomiBass [2011-09-14, 10:42 ] |
I jeszcze raz na dłużej :D Im mniejsza dziura tym
ostrzejszy obraz ;) Ja robię otworki igłą w blaszce z
puszki ALU. Szlifuję pilniczkiem do paznokci (Żona mnie
kiedyś zabije :P). Mierzę lupką z podziałką i wychodzi
ładnie 0,2 - 0,3 mm. pzdr |
|
Piotr Rygielski [2011-09-14, 08:28 ] |
mrocznie wyszło |
|
Donatien [2011-09-14, 01:08 ] |
Miało się słońce w wodzie odbić:D te półwalce były
większego kalibru niż te Twoje:) Płytka z plexy cięta
brzeszczotem jak i sama rurka pcv blaszki szlifowane na
szlifierce przykręcanej do stołu mechanicznie :)kilkaset
obrotów na minutę (jak nie ponad tysiąc) zdziera alu jak
szalone:P zapewne tak samo by wyszlifowało inny materiał:) |
|
Marek Jasiński [2011-09-13, 23:55 ] |
A wygląda jak wanna albo basenik :) |
|
Donatien [2011-09-13, 23:32 ] |
Ale za to kanapka samochodowa się naświetliła:) |
|