Donatien [2012-09-24, 22:22 ] |
no klasa Mistrzów:))) |diego wie na czym zaszaleć:)))
Projekt sie udał w 100% szkoda, ze mnie też nie zamotał w
to :P |
|
Marek Jasiński [2012-09-21, 23:35 ] |
No fakt, większe formaty dają lepszą jakość, ale jednak są
trudniejsze do ukrycia. Dzięki za link do papieru -
cholernik drogi, opakowanie spore, będę szukał jakiejś
mniejszej porcji :) |
|
michał małkiewicz [2012-09-13, 16:21 ] |
nie wiem czemu boldem ten fragment.. może formatowanie
wkleiło się z linkiem? |
|
michał małkiewicz [2012-09-13, 16:19 ] |
ja w sumie robie tylko te większe formaty 11x11cm, z uwagi
na jakość skanu :)
specyfikacja puszki na http://www.timeinacan.org/the-camera/
a papier jest do kupienia na przykład tu http://www.praimaging.com.au/showProduct/Da
rkroom/Paper/pra0488/MGIV+RC+Warmtone+Pearl+40.6cm+x+50.8cm+
10+Sheets |
|
Marek Jasiński [2012-09-12, 13:58 ] |
:) Sprytne. Jak byś mógł przy okazji podać jeszcze średnicę
puszki (to taka jak po piwie?) i jeśli jesteś w stanie
zmierzyć średnicę otworka (ciekaw jestem, jaki przyjmują
przelicznik) Fakt, że jakościowo wychodzi to idealnie,
choć wielki format (w porównaniu do mikropółwalców ;) )
też robi swoje. |
|
michał małkiewicz [2012-09-11, 20:01 ] |
Każdy z uczestników dostał pięć aparatów gotowych do
ewentualnego pomalowania i zamontowania. Po półroczu
należało odesłać już same oryginały; użyłem katalogu
pewnego dużego sklepu meblowego - umieściłem każde zdjęcie
co pięćdziesiąt kartek a brzegi zabezpieczyłem czarną
taśmą. Umowa była, że to oni skanują oraz obrabiają w
jakimś deklikatnym stopniu, by utrzymać poziom wszystkich
prac. W związku z tym przed wysłaniem zrobiłem tylko
zdjęcia. Oczywiście przysłane skany okazały się dużo
lepsze niż moje reprodukcje :) To tu to moja obróbka ich
skanu, nieco inna wersja niż w galerii na stronie. Puszki,
które przetrwały użyłem ponownie, a z tych zniszczonych
odzyskałem dziurki :) |
|
matslawi [2012-09-10, 08:02 ] |
Rozumiem, po prostu nie ogarnąłem tematu, bo nie jasno mi
było :-). |
|
Marek Jasiński [2012-09-09, 23:15 ] |
Michał, no właśnie, fajnie byłoby konkret od nich wyciągnąć
:) Bo papier zachowuje się ciekawie i specyficznie.
Mógłbyś jeszcze kilka słów o samym projekcie napisać?
Kamerę załadowaną od nich dostałeś, a co się działo po
naświetleniu? Odesłałeś im w całości i oni skanowali i
obrabiali? Nie masz przypadkiem własnego skanu? Podobnie
działa(ła) Tarja Trygg, z tym że z nią robiliśmy różne
skany i różne obróbki - efekty wychodziły czasem sporo się
różniące. |
|
Marek Jasiński [2012-09-09, 23:12 ] |
Mateusz, solarka Michała, mimo iż kamera nie jego produkcji
;) To tak jak byś rzekł, że zdjęcie nie autora a
producenta aparatu ;) |
|
matslawi [2012-09-09, 22:03 ] |
To znaczy, że to nie Twoja solarka? |
|
michał małkiewicz [2012-09-09, 18:40 ] |
dzięki! niestety o papierze wiem tyle co z galerii na
stronie projektu czyli Ilford MGW RC, ale spróbuję
wyciągnąć te szczegóły od organizatorów :) |
|
komarek66 [2012-09-08, 22:37 ] |
Widok wymiata, no i te kolory z przejściem tonalnym. Nawet
światła uliczne uwieczniło... |
|
TomiBass [2012-09-08, 15:07 ] |
Ja na dniach wystawiam MGIV RC DE LUXE. Zobaczymy co
wyjdzie. |
|
Marek Jasiński [2012-09-08, 15:07 ] |
No i przede wszystkim powitać w naszych skromnych progach
:) Skrobnij przy okazji kilka słów w http://solarigrafia.pl/forum/8/7/post.html<
/a> :) |
|
Marek Jasiński [2012-09-08, 15:04 ] |
No, to jest doskonałe. Jesteś w stanie powiedzieć, co to
jest dokładnie za papier? Znaleźliśmy z Donatienem dwa
Ildfordy, ale żaden z nich nie ma oznaczeń dokładnie
takich jak podawane w galerii Time in a can... Nawiasem,
muszę w końcu przetestować te które mamy, półroków już nie
będzie, ale do grudnia przynajmniej kwartalne będzie i da
się może coś o nich więcej powiedzieć. |
|
TomiBass [2012-09-08, 15:00 ] |
Ilford Warmtone?? |
|
TomiBass [2012-09-08, 14:58 ] |
No ładny wachlarzyk :) |
|